Kashub's Code Barn - "Tablice bitowe w STL (dwie wersje)"

podświetlone jako actionscript (dodał(a) Kashub @ 2007-07-12 23:43:08)

Twoja wyszukiwarka
Podświetl ten kod w:
Ostatnio dodane:
Losowe wpisy:
#include <algorithm>
#include <vector>
#include <iostream.h>
#include <string.h>
#include <conio.h>
 
typedef int element;
class TabBit {
        public:
                TabBit();
                void PokazCalosc();
                int PobierzRozmiar();
                bool set(bool zerojeden, int pozycja);
                bool get(int pozycja);
                vector<int> v1;
 
        private:
                int rozmiar;
                int maska;
 
};
 
TabBit::TabBit() {
        this->rozmiar = 24;
 
        for(int i=0; i<=this->rozmiar-1; i++) {
                this->v1.push_back(0);
        }
}
 
bool TabBit::set(bool zerojeden, int pozycja) {
        // wstawienie pod dana pozycje jedynke lub zero
 
        //cout << endl << "Ustawienie bitu " << pozycja << " na " << zerojeden << endl;
        int nrbytu = pozycja / this->rozmiar;
        int nrbitu = pozycja % this->rozmiar;
        this->maska = 1<<nrbitu;
        int ktory = (nrbytu+nrbitu);
        //cout<<"ktory: " << ktory << " e: "<< this->v1[ktory];
        if(zerojeden)
                this->v1[ktory] = this->v1[ktory] | this->maska;
        else
                this->v1[ktory] = this->v1[ktory] &~ this->maska;
 
        //cout<<" e2: "<< this->v1[ktory];
 
        return true;
}
 
void TabBit::PokazCalosc() {
        cout << endl << "Zawartosc: ";
        for(int i=this->rozmiar; i>0; i--) {
                bool tmp = this->v1[i];
                cout << tmp;
                if((i%8)==1)
                        cout << " ";
        }
        cout << endl;
}
 
int TabBit::PobierzRozmiar() {
        return this->v1.size();
}
 
bool TabBit::get(int pozycja) {
        return this->v1[pozycja];
}
 
TabBit operator & (TabBit t1, TabBit t2) {
        TabBit temp;
        bool tmpv1, tmpv2;
        bool tmppush=0;
        for(int i=0; i<t1.PobierzRozmiar(); i++) {
                tmpv1 = t1.v1[i];
                tmpv2 = t2.v1[i];
                tmppush = tmpv1&tmpv2;
                //cout << "\nrozm: " << t1.PobierzRozmiar() << " i: " << i << " v[i]: " << tmpv1;
                //cout << "\ntmpv1: " << tmpv1 << " tmpv2: " << tmpv2 << " tmppush: " << tmppush;
                //temp.v1.push_back(tmppush);
                temp.set(tmppush, i); //v1.push_back(tmppush);
                //temp.PokazCalosc();
        }
       return temp;
}
 
int main () {
 /*
  TabBit b;
  b.PokazCalosc();
  cout << "Rozmiar: " << b.PobierzRozmiar() << endl;
  b.set(1,6);
  b.PokazCalosc();
  b.set(1,19);
  b.PokazCalosc();
  b.set(1,3);
  b.PokazCalosc();
  b.set(0,19);
  b.PokazCalosc();
 
 
int nr_bitu = 6;
 
cout << "\nBit numer " << nr_bitu << " ustawiony jest na " << b.get(nr_bitu);
nr_bitu = 19;
cout << "\nBit numer " << nr_bitu << " ustawiony jest na " << b.get(nr_bitu);
nr_bitu = 3;
cout << "\nBit numer " << nr_bitu << " ustawiony jest na " << b.get(nr_bitu);
 
*/
 
 
  TabBit abc1;
  TabBit abc2;
  abc1.set(1,6);
  abc2.set(1,4);
  abc2.set(1,5);
  abc2.set(1,6);
  abc1.PokazCalosc();
  abc2.PokazCalosc();
  TabBit abc3 = abc1 & abc2;
  abc3.PokazCalosc();
 
  while (!kbhit());
        return 0;
}
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
========================================================
 
#include <algorithm>
#include <vector>
#include <iostream.h>
#include <string.h>
#include <conio.h>
 
typedef int element;
class TabBit {
        public:
                TabBit();
                void PokazCalosc();
                int PobierzRozmiar();
                bool set(bool zerojeden, int pozycja);
                bool get(int pozycja);
                vector<int> v1;
 
        private:
                int rozmiar;
                int maska;
 
};
 
TabBit::TabBit() {
        this->rozmiar = 24;
 
        for(int i=0; i<=this->rozmiar; i++) {
                this->v1.push_back(0);
        }
}
 
bool TabBit::set(bool zerojeden, int pozycja) {
        // wstawienie pod dana pozycje jedynke lub zero
 
        //cout << endl << "Ustawienie bitu " << pozycja << " na " << zerojeden << endl;
        int nrbytu = pozycja / this->rozmiar;
        int nrbitu = pozycja % this->rozmiar;
        this->maska = 1<<nrbitu;
        int ktory = (nrbytu+nrbitu);
        //cout<<"ktory: " << ktory << " e: "<< this->v1[ktory];
        if(zerojeden)
                this->v1[ktory] = this->v1[ktory] | this->maska;
        else
                this->v1[ktory] = this->v1[ktory] &~ this->maska;
 
        //cout<<" e2: "<< this->v1[ktory];
 
        return true;
}
 
void TabBit::PokazCalosc() {
        cout << endl << "Zawartosc: ";
        for(int i=this->rozmiar; i>0; i--) {
                bool tmp = this->v1[i];
                cout << tmp;
                if((i%8)==1)
                        cout << " ";
        }
        cout << endl;
}
 
int TabBit::PobierzRozmiar() {
        return this->v1.size();
}
 
bool TabBit::get(int pozycja) {
        return this->v1[pozycja];
}
 
TabBit operator & (TabBit t1, TabBit t2) {
        TabBit temp;
        bool tmpv1, tmpv2;
        bool tmppush=0;
        for(int i=0; i<t1.PobierzRozmiar(); i++) {
                tmpv1 = t1.v1[i];
                tmpv2 = t2.v1[i];
                tmppush = tmpv1&tmpv2;
                temp.set(tmppush, i);
        }
       return temp;
}
 
TabBit operator | (TabBit t1, TabBit t2) {
        TabBit temp;
        bool tmpv1, tmpv2;
        bool tmppush=0;
        for(int i=0; i<t1.PobierzRozmiar(); i++) {
                tmpv1 = t1.v1[i];
                tmpv2 = t2.v1[i];
                tmppush = tmpv1|tmpv2;
                temp.set(tmppush, i);
        }
       return temp;
}
 
 
int main () {
 /*
  TabBit b;
  b.PokazCalosc();
  cout << "Rozmiar: " << b.PobierzRozmiar() << endl;
  b.set(1,6);
  b.PokazCalosc();
  b.set(1,19);
  b.PokazCalosc();
  b.set(1,3);
  b.PokazCalosc();
  b.set(0,19);
  b.PokazCalosc();
 
 
int nr_bitu = 6;
 
cout << "\nBit numer " << nr_bitu << " ustawiony jest na " << b.get(nr_bitu);
nr_bitu = 19;
cout << "\nBit numer " << nr_bitu << " ustawiony jest na " << b.get(nr_bitu);
nr_bitu = 3;
cout << "\nBit numer " << nr_bitu << " ustawiony jest na " << b.get(nr_bitu);
 
*/
 
 
  TabBit abc1;
  TabBit abc2;
  abc1.set(1,3);
  abc1.set(1,6);
  abc1.set(1,16);
  abc1.set(1,17);
  abc1.set(1,22);
  abc2.set(1,4);
  abc2.set(1,5);
  abc2.set(1,6);
  abc2.set(1,17);
  abc2.set(1,21);
  abc2.set(1,22);
 
  TabBit abc3 = abc1 & abc2;
  TabBit abc4 = abc1 | abc2;
 
  cout << "\npierwszy: ";
  abc1.PokazCalosc();
 
  cout << "\ndrugi: ";
  abc2.PokazCalosc();
 
  cout << "\npierwszy & drugi: ";
  abc3.PokazCalosc();
 
  cout << "\npierwszy | drugi: ";
  abc4.PokazCalosc();
 
  while (!kbhit());
        return 0;
}
| Sklep z artykułami RTV/AGD | | Dyskretny sexshop internetowy | | karma dla psa - sklep | | Programista Trójmiasto | | Jak przenieść bloga | | Załóż za darmo bloga | | Gnieżdżewo | | Smutne Opisy | | Opisy GG | | Pionowe opisy |